HELGEN


Ifredags var det skola osv.
Lördag for vi på dramhack och for typ hem 10.
Söndag(idag) for jag halv 12 till dreamhack. Sen mötte jag emeliue & emmy där.
Sen for ja typ hem 3. satt vid datorn. Sen hämta pappa mig. For till han.
Sen satt ja vid datorn. Sen blev de tråkigt. Så jag for till dh igen och träfffaa alla typ.
Sen for jag & pappa på bio och såg The other guys. Ganska rolig faktiskt.
Sen for vi på dh igen & skulle kolla om willaim måddebra osv.
Kollade på när malin & matilda dansade :$ HAHAHAHAAHA.

Nu ska jag sovatyp, PS. ja sovde 11 timmar inatt:$
Och imorgon kommer typ min bok ;d


En bild från igår. (tog inga idag)

vill ni se mer bilder från igår?
klicka HÄRRRRRR

Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback