Jag har träffa karlsson på taket

hejsan, har nyss kommit in. Har varit och lämna Malin. Hah, lämna malin?
Jaja. Vi gick ut typ 8. Sen var vi med Elias. Vi typ var på skolan.
Sen träffa vi Alexander, Hugo, Filip & Elmer och sen va vi me dom.
De va leskigt. För de kom en bil HAHAHA, en bil.
Men de va en sånhär raggar bil. Sen kasta Malin in ett äpple i bilen

HAHAHAHAHA.. Han fick typ damp & stanna och prata med oss.
Sen när vi skulle hem så kom han. Han likna as mycket karlsson på taket.
Typ värsta kopian ;d

Sen sprang vi hem till mig typ. Haha. för vi trodde han skulle komma efter:]

Öm, nu ska jag typ se film. Sen ska jag sova.

PUSSSSs



Kommentarer
Emeliié

Karlsson är så Elak :o

2010-09-20 | 09:32:52
BLOGG: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback