ABOUT ME

Tjabbaa. Mitt namn är amanda och jag är född -97
Jag är född mitt på sommaren i Skellefteå.

Jusst nu bor jag i Skellefteå & i Luleå!
Jag bor i skellefteå med min mamma & lillebror.
Och i Luleå med min pappa.

På fritiden så är jag med vänner, familj, lyssnar på justin bieber och såklart fotar!
Jag fotar med min Canon eos 1000D.

Info om den kommer så småningom!


Sen är sjunga ett stort intresse också! Det har jag gjort ända sedan jag varit liten.
Och hela våran familj älskar verkligen musik, sång osv.
Så vem vet. Jag kanske lägger upp något videoklipp när jag sjunger någongång.
Håll utkik

Annars lever jag väl bara livet som alla andra människor!


Kommentarer

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback