Lång dag på skolan..

Nu jag jag ÄNTLIGEN hemma från skolan. Det har varit en lång dag.
Har haft 2 prov. Det gick inte bra på något. För jag försovde mig idag.
Eller alla i våran familj gjorde det till halv 8. Och mamma hade bara 10 min på sig.
Så hon fort som direkt. Och jag far kvart i 8. Så jag hade en kvar.
Och då hann jag inte träna..

Hade ställt väckaren på halv 7 som jag brukar vakna på.
Men jag orkade inte kliva upp..

Jaja, nog om det.. Jag hann ju inte fixa mig imorse. Så jag är hur risig som helst.
Ska gå och fixa mig nu.

För jag ska på hockey med Sara. Drar till henne efter maten.
Någon annan kanske också följer.


En gammal bild på oss


> inte lik mig;o

Kommentarer
Emelie

okej vad bra jag lägger till dig strax :D

2010-09-23 | 15:57:30
BLOGG: http://xxforgivexx.blogg.se/
sabine [photosbysabine.blogg.se] brofeldt.

gå gärna med i dagensblogg på bloggen nu!

utser vinnaren efter 22.00 - så skynda dig nu!

big hugs. ♥

2010-09-23 | 21:58:12
BLOGG: http://photosbysabine.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Email?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din fundering här:

Trackback